شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: قدرتهای جهانی برای ربط دادن تروریسم با اسلام و پاکستان همه ابزارهای تبلیغاتی خود را بکار گرفته اند، ما باید با بصیرت و دانائی این توطئه تبلیغاتی همه جانبه دشمن را شکست دهیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی به مناسبت روز ملی پاکستان گفت: دشمن می خواهد ملّت پاکستان را درگیر جنگ قومی و فرقه ای کند و هدق شوم دشمن را می توان با اتحاد و همدلی ملّی شکست داد، عشق به وطن یک عمل واجب برای همه ی ماست، شناخت، عزت و آزادی ما مرهون همین وطن است و این خاک سرمایه عقیدتی ما است.

او گفت: برای ازاله خطراتی که کشور ما در پیش دارد باید با احساس وظیفه و مسؤلیت بیدار باشیم و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری افزود: قدرتهای جهانی برای ربط دادن تروریسم با اسلام و پاکستان همه ابزارهای تبلیغاتی خود را بکار گرفته اند، ما باید با بصیرت و دانائی این توطئه تبلیغاتی همه جانبه دشمن را شکست دهیم. پاکستان یک قدرت هسته ای است و از لحاظ جغرافیایی نیز دارای اهمیت زیادی است.

وی افزود: عناصری که در راه پیشرفت و استحکام این کشور مانع هستند در حقیقت مخالف اصل ایده های اسلام هستند. گروه ها و عناصری که با قانون اساسی کشور در تعارض اند هیچ گاه خیرخواه کشور نخواهند بود.

وی در ادامه گفت:  امروز برای صیانت از پاکستان تجدید عهد می کنیم و این کار باید فقط زبانی نباشد بلکه در عمل هم آن را نشان دهیم. کسانیکه اسلام را پاره پاره می کنند و در کشور تفرقه ایجاد می کنند در پاکستان جایی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری گفت: امروز باید از آن شهدایی هم یاد کنیم که برای بقاء این کشور جان خود شان را دادند ما بر شهدای جوان ارتش ما که جانهای خود را فدای این مملکت نمودند درود می فرستیم و بلندی درجات را از خداوند منان برای شهدایی که قربانی ترورهای کور دشمن شدند مسئلت می نماییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha