جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کالای بی کیفیت

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا با اشاره به این که تولید کالای بی کیفیت بازار اجناس خارجی را داغ تر می کند، گفت: باید نظارت جدی بر تولید کالای ایرانی صورت گیرد و به کالاهای بی‌کیفیت که بِرند ایرانی را خدشه دار می‌کند، اجازه تولید داده نشود، بلکه کالایی در کشور تولید و حمایت شود که رقابت پذیری داشته باشند.

 حجت الاسلام محمد همایون زرینه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال  سوی رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص حمایت از کالای ایرانی، گفت: مسئولان طوری عمل کنند که کشور دچار بحران اقتصادی نشود و دشمن انواع و اقسام تحریم‌ها را به رخ ما نکشد.

وی افزود: مسئولان باید کنار مردم باشند و از اشرافی‌گری پرهیز کنند، چرا که ایران اسلامی بر روی منابع عظیمی نشسته، اما بسیاری از خانواده ها مشکل اقتصادی و معیشتی دارند و میلیون‌ها بیکار با تحصیلات عالیه در کشور وجود دارد، لذا باید قدر سرمایه‌ها را دانست و از نیروی انسانی گرفته تا منابع خدادادی و طبیعی، نفت و گاز و معادن به بهترین نحو شایسته استفاده نماییم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: لازم است همگی با حمایت از تولیدات داخلی، استقلال و خود اتکایی کشورمان را به رخ جهانیان بکشیم. تولید کنندگان هم لازم است تا تمام تلاش خود را به کار بگیرند و با تولید کالاهای با کیفیت، ایرانیان را راغب به خرید بکنند. اگر چنین اتفاقی به فعل تبدیل شود، قطعا پیروز خواهیم بود.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: نامگذاری سال‌های اخیر توسط رهبری فرزانه با عناوین اقتصادی نشان دهنده این است که دشمن اقتصاد ما را نشانه گرفته و اگر امروز در زمینه‌‌ نظامی و علمی آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، باید در زمینه‌  اقتصادی هم پیشرفت نماییم.

وی با اشاره به این که تولید کالای بی کیفیت بازار اجناس خارجی را داغ تر می کند، اظهار کرد: باید نظارت جدی بر تولید کالای ایرانی صورت گیرد و به کالاهای بی‌کیفیت که بِرند ایرانی را خدشه دار می‌کند، اجازه تولید داده نشود، بلکه کالایی در کشور تولید و حمایت شود که رقابت پذیری داشته باشند.

حجت الاسلام زرینه تصریح کرد: ضامن استمرار تولید هم حمایت از کالای تولید شده ایرانی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند و حتی مشاهده می کنیم که مردم نیز امسال مخاطب شعار سال قرار گرفته اند، چرا که باید کالا را ملت خریداری و مسئولان حمایت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha