جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان (شمیم ایمان)

حوزه/ پس از گذشت چهار روز، اولین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان با عنوان "شمیم ایمان" به کار خود در قم پایان داد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی، رئیس قطب ایمان و تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی این نهاد حوزوی برگزار شده است، طی سخنانی در اختتامیه این نمایشگاه با بیان این که تربیت دینی کودک و نوجوان باید به اولویت فعالیت‌های فرهنگی کشور تبدیل شود، اظهار داشت: بی شک برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند زمینه و بستری فراهم کند که مسئولان و دست اندرکاران و به خصوص معلمان و والدین به اهمیت تربیت دینی نسل جدید توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر بخش قابل توجهی از مساله تربیت کودکان در اختیار کسانی است که چندان دغدغه تربیت دینی کودک و نوجوان را ندارند و باید این وضع اصلاح شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همچنین بیان داشت: دشمن در عرصه تولید محصولات کودک و نوجوان به سرعت درحال پیشرفت است و اگر ما لحظه‌ای توقف کنیم به شدت از آن‌ها عقب خواهیم ماند.

گفتنی است: در خاتمه این مراسم از فعالان و غرفه های برتر نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان با اهدای لوح و تندیس، تقدیر به عمل آمد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha