شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی- امام جمعه جدید رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: امروزه مطالبات فراوانی از سوی جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی از حوزه ها می شود که لازم است طلاب با مجهز شدن به علوم روز، پاسخگوی نیازها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی،  عصر امروز در نشستی با آیت الله اعرافی و هیئت همراه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، به تشریح سابقه درخشان حوزه گیلان و فعالیت های صورت گرفته برای رسیدن حوزه استان به نقطه مطلوب پرداخت و گفت: حوزه گیلان سابقا دارای علما و شخصیت های بزرگی بوده که همواره ملجا و پناه مردم بوده اند و امروزه نیز باید تلاش کرد با پرورش فضلا و مبلغین توانمند تا حد مطلوبی پاسخگوی نیازها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: جوانان خوب و با استعدادی در این استان جذب حوزه می شوند که لازم است با برنامه ریزی مطلوب و خوب این استعدادها به نحو صحیح در جهت رشد علمی معنوی هدایت شوند.

امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: امروزه مطالبات فراوانی از سوی جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی از حوزه ها می شود که لازم است طلاب با مجهز شدن به علوم روز، پاسخگوی نیازها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تاکید کرد: ما حوزه ای در تراز انقلاب اسلامی و پاسخگو به مطالبات مردمی نیاز داریم و در این راه پر برکت نیازمند کار جهادی و کیفی سازی مطلوب حوزه و طلاب هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha