جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 450477
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
همکاری  المصطفی  اصفهان و دادگستری

رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی واحد اصفهان ضمن حضور در دفتر رئیس دادگستری استان اصفهان با دکتر خسروی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده جامعه المصطفی(ص) در اصفهان، به منظور افزایش همکاری­ ها و ضرورت پیگیری و بررسی موضوعات فی ما­بین، با دکتر خسروی، رئیس دادگستری استان اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی(ص) واحد اصفهان، در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت تبیین و ارائه معارف ناب اسلامی، قرآنی و اهل ­بیتی در عرصه بین الملل، تصریح کرد: با توجه به افزایش روز افزون علاقه و عشق به معارف الهی در سرتاسر دنیا و از سویی ارائه بعضی باورهای غلط از دین توسط معاندین و نیز اوج گیری نگاه های افراطی­ و یا تفریطی، نیاز است تا جامعه المصطفی که برآمده از حوزه علمیه است، نقش پررنگی را در میان منادیان وحدت و زندگی مسالمت آمیز با محوریت قرآن و اهل­ بیت(ع) ایفا نماید.

 وی افزود: جامعه المصطفی در بیش از سه دهه فعالیت خود، انجام وظیفه نموده، به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

 حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه ضمن تبیین فعالیت­ های نمایندگی جامعه المصطفی(ص) در اصفهان، به ظرفیت­ های این استان پر افتخار اشاره کرد.

دکتر خسروری، نیز بر آمادگی دادگستری استان اصفهان برای همکاری در این حرکت مقدس اشاره نمود و اظهار داشت: خدمت به این سفیران و مبشران دین و فرهنگ اسلامی بسیار ضروری است.

وی اظهار کرد: مجموعه دادگستری استان اصفهان آماده است تا در چارچوب ضوابط و مقررات هر نوع همکاری اعم از حوزه آموزش ضوابط و مقررات را با نمایندگی جامعه المصطفی رقم بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha