سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم عید مقاومت گفت: پیروزی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی دستاورد مقاومت بود که به دست رزمندگان و شهدای آن حاصل شد و این یک دستاورد تاریخی برای لبنان و امت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسم به مناسبت عید مقاومت و آزادی گفت: پیروزی لبنان در سال 2000 میلادی دستاورد مقاومت بود که به دست رزمندگان و شهدای آن حاصل شد و این یک دستاورد تاریخی برای لبنان و امت است.

وی اشاره کرد: این اراده ملت های منطقه است که سرنوشت ملت ها، کشور ها و آینده منطقه را تعیین می کند و این اراده با ایمان و مقاومت می تواند پیروزی را تحقق بخشیده و سرزمین و مقدسات را بازگرداند.

ملت فلسطین مقاومت را از نسلی به نسل دیگر انتقال می دهد

شیخ دعموش تصریح کرد: ملت فلسطین با انتقال مقاومت از نسلی به نسل دیگر و ابتکار اسلوب های جدید در مقاومت با عنوان "راهپیمایی بازگشت" جهان را متعجب کرده است.

وی در خصوص انتخابات گفت: برگزاری موفقیت آمیز انتخابات نتیجه تلاش های اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس یا تلاش های آمریکا و اروپا نبوده است، بلکه نتیجه پیروزی بر اشغالگران و تروریست ها و جهاد و مقاومت بوده است.

تحریم های آمریکایی عربی برای فشار بر ما و مقاومت تعیین شد

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: تحریم های آمریکایی عربی برای فشار بر ما و مقاومت تعیین شد تا بترسیم و عقب نشینی کنیم، امّا اشتباه می کنند؛ چرا که مقاومت بخشی از کشور ماست که مردم از آن حمایت می کنند.

وی افزود: دشمنان از طریق تحریم ها می خواهند اراده و ثبات ما را در راه مقاومت سست کنند، امّا این راه را در گذشته با جنگ، تجاوز، ترور و ارتکاب کشتارها تجربه کردند و به نتیجه نرسیدند و امروز نیز با شکست مواجه خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha