سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از مدارس علمیه بابل

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور، امروز شنبه در سفری دو روزه به استان مازندران، وارد شهرستان بابل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، امروز شنبه ۲۳ تیرماه، در سفری دو روزه به استان مازندران، وارد شهرستان بابل شد و مورد استقبال، علما، روحانیون، مسئولان استانی و مدیران مدارس علمیه قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور در آغاز برنامه های سفر به مازندران، با حضور در مزار مرحوم آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در استان مازندران، با قرائت فاتحه ای، به آن عالم فقید ادای احترام کرد و سپس از مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل بازدید کرد.

آیت الله اعرافی همچنین در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین روحانی، تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) و امام جمعه بابل، در جریان برنامه ها و فعالیت های این مدرسه و مسائل فرهنگی شهرستان بابل قرار گرفت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور در ادامه برنامه های خود، علاوه بر بازدید از مدرسه علمیه روحیه بابل، بر سر مزار آیت الله سیدالعلما و ملامحمد اشرفی حضور یافت و به مقام شامخ این دو عالم بزرگوار ادای احترام کرد.

بازدید از مدرسه علمیه شهید امیری شهرستان بندپی و دیدار با طلاب و اساتید این مدرسه، از دیگر برنامه های مدیر حوزه های علمیه کشور در سفر به استان مازندران بود.

آیت الله اعرافی همچنین عصر امروز از مدرسه علمیه فیضیه بابل بازدید می کند و یاد و خاطره مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی، موسس فقید این مدرسه را گرامی خواهد داشت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور فردا نیز در دومین روز سفر خود به استان مازندران، در ساری علاوه بر بازدید از برخی مدارس علمیه، با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

نشست با مسئولان نهادهای حوزوی مازندران و دیدار با مسئولان، مدیران و اساتید مدارس علمیه استان از دیگر برنامه های روز یک شنبه آیت الله اعرافی در سفر به مازندران خواهد بود.

 همچنین قرار است ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه استان مازندران نیز با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور، در ساری مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha