پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: حضرت معصومه (س) این بانوی بزرگ، الگوی شایسته‌ای برای دختران جامعه اسلامی است که باید بیشتر به این الگوها توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری، صبح امروز در مراسمی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در بوشهر با تبریک این روز به بانوان اظهار داشت: حضرت معصومه(س) بانوی عصمت و کرامت است که مرزهای عصمت را درنوردید و به مقامات بالای اخلاقی و انسانی رسید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: این بانوی با کرامت، نعمت بزرگی برای ایران اسلامی است و به برکت حرم مطهر آن حضرت، شهر قم تبدیل به یک شهر مقدس شد و امروز مرکز علمی جهان تشیع است و طلاب با آرامش در کنار حرم آن حضرت مشغول به تحصیل علوم دینی هستند که برکات علمی آن‌ها به سراسر جهان می‌رسد.

وی افزود: از سوی دیگر این بانوی بزرگ، الگوی شایسته‌ای برای دختران جامعه اسلامی است که باید بیشتر به این الگوها توجه شود.

حجت‌الاسلام خدری خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز برخی از زنان و دختران ما از الگوهای غربی پیروی می‌کنند که حرفی برای گفتن ندارند و سرانجام چنین الگوگیری چیزی غیر از ابتذال و سقوط نیست؛ وقتی ما در الگوهای بزرگی مثل حضرت معصومه(س) داشته باشیم چرا باید از این الگوهای خوب غفلت شود و دچار خسارت شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha