شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جمع نیروهای مسلح گفت: با وجود اینکه نزدیک به ۴ دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد، دشمنان این ملت هر روز توطئه ای علیه کشور پی ریزی می کنند که به حمد خداوند متعال و با وجود نیروهای امنیتی و نظامی تمامی این توطئه های در نطفه خفه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهر مریوان برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ویژه هشت سال دفاع مقدس سرشار از خاطرات شیرین و تلخ است.

امام جمعه مریوان تاکید کرد: اگر اکنون در کشور به راحتی زندگی می کنیم و ضریب امنیت در جمهوری اسلامی نسبت به دیگر کشورهای منطقه بالاست، همه اینها معلول و مدیون رشادت، جهاد و ایثارگری های جوانان این مرز بوم در دوران سخت دفاع مقدس می باشد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: با وجود اینکه نزدیک به 4 دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد، دشمنان این ملت هر روز توطئه ای علیه کشور پی ریزی می کنند که به حمد خداوند متعال و با وجود نیروهای امنیتی و نظامی تمامی این توطئه های در نطفه خفه می شود.

ماموستا شیرزادی وحدت و برادری ملت ایران را یکی دیگر از علل شکست توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: همچنین در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران و رزمندگان اسلام با وجود تمام کاستی ها و مشکلات، صبر پیشه ساختند و نهایتا توانستند که در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی سربلند و پیروز شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha