جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش

حوزه/ نخستین همایش تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی، ۲۷ آذرماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نخستین همایش «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب» ۲۷ آذرماه سال جاری، با مشارکت حوزه علمیه، بسیج طلاب و سپاه فجر استان فارس، در مجموعه امام علی(ع) شیراز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، محور های این همایش شامل «مسجد طراز در اندیشه های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و علمای اسلام»، «جایگاه مسجد طراز از منظر مطالعات و تحقیقات غیر مسلمانان در قرن حاضر» و «نقش مساجد در دفاع مقدس» است.

همچنین، «مسجد طراز در قرآن و روایات»، «نقش مساجد در اقتصاد مقاومتی»، «آسیب ها و آفت های مسجد طراز»، «اهمیت مسجد طراز در عصر حاضر»، «نقش مساجد در تربیت نیروهای انقلابی»، «نقش سپاه و بسیج در تحقق مسجد طراز» و «تاثیر رسانه و فضای مجازی در تحقق مسجد طراز»، از جمله محور های دیگر این همایش به شمار می رود.

افراد می توانند مقالات خود را به صورت حضوری به سپاه فجر استان معاونت دانش و پژوهش یا سازمان بسیج مساجد و محلات و یا از طریق دبیرخانه نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و همچنین به صورت ایمیل به آدرس masjed.taraz@mihanmail.ir ارسال کنند.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش ۳۰ مهرماه سال جاری بوده و به مقالات برتر نیز گواهی اعطا می شود.

نگارش مقالات باید حداقل در ۱۰ صفحه و حداکثر در ۲۰ صفحه باشد، منبع نویسی نیز باید بر اساس شیوه های علمی باشد، همچنین صفحه نخست مختص چکیده مقالات بوده و در زیر عنوان مقاله اسامی نویسندگان قرار گیرد.

گفتنی است، همایش در ۲۷ آذرماه سال جاری مصادف با هفته پژوهش با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه، بسیج طلاب و سپاه فجر استان در مجموعه سپاه امام علی(ع) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha