جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 464197
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
حرم مطهر رضوی

حوزه/بارگاه مطهر رضوی در شب شهادت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) غرق در عزا و ماتم است و زائران زیادی برای عرض تسلیت به پیشگاه حضرت رضا(ع) به این بارگاه قدسی مشرف شده‎اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهدمقدس،همزمان با فرا رسیدن شب 25 محرم الحرام و سالروز شهادت مظلومانه پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام زین‌العابدین(ع) ویژه برنامه عزاداری و سوگواری به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران عزادار، در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

بخش اول ویژه برنامه شب شهادت امام سجاد(ع) درحرم مطهر رضوی قبل از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی مداحان و ذاکران عصمت و طهارت(ع) برگزار شد و بخش دوم نیز لحظاتی بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله آغاز شد.

در این مراسم به مناسبت شهادت مظلومانه پیام‎رسان نهضت عاشورا حضرت امام سجاد(ع) ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) جعفر ملائکه و مهدي سلحشور به مرثیه خوانی و نوحه‎سرایی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام  مهدوی‎ارفع به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است؛ پس از سخنرانی نیز دعای کمیل با نوای مهدی سلحشور قرائت شد و صوت و تصویر آن به صورت سراسری در صحن‎های متبرک حرم رضوی پخش گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha