جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
صادقی

حوزه/ حجت اسلام صادقی گفت: اوقاف استان اصفهان در ایام اربعین به غیر از روحانیون مستقر در مرزهای کشورمان، بیش از۳۰۰ روحانی را نیز به عراق اعزام خواهد کرد.

حجت الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، از ثبت 67  وقف جدید به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان، در این استان خبر داد و گفت: میزان وقفیات استان اصفهان در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 5 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر موقوفات استان اصفهان در زمینه امور قرآنی، زوج های جوان، خانواده های بی سرپرست، کمک به دانش آموزان،  پیشگیری از اعتیاد  و درمان معتادین بوده است، افزود: این اداره  اول مهرماه سال جاری از محل نیت واقفین حدود 4500 بسته فرهنگی کامل در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

 وی در ادامه با بیان این که سازمان اوقاف وامورخیریه در تمام مبادی ورودی و مسیر عبور زائران اربعین حسینی موکب هایی را مستقر کرده است، به استقرار دو موکب اوقاف اصفهان در مرزهای چذابه و سیستان و بلوچیستان برای پذیرایی از زائرین هند و پاکستان اشاره کرد و گفت: در امامزاده محمد هلال بن علی(ع)، امامزاده قاسم بن علی(ع)، امامزاده سلطان علی بن امام محمد باقر(ع)، امام زاده شاه رضا، آقاعلی عباس و امامزاده سید محمد خمینی شهر موکب هایی برپا شده است

حجت الاسلام صادقی همچنین از استقرار 30 چشمه سرویس بهداشتی در کانتینرهای با کیفیت با اعتبار بیش از 200 میلیون تومان در مسیر زائرین اربعین خبر داد و گفت: اوقاف اصفهان دوکانتینر حمام زنانه و مردانه با 12 دوش را  نیز به منظور رفاه زائرین در مبادی ورودی مرزها مستقر کرده است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با 500 میلیون تومان بیشترین کمک را به ستاد اربعین نسبت به دیگر ادارات اوقاف استان های کشور به غیر از مواکبی که در امام زادگان برپا نموده، داشته، گفت: در تمام  موکب های اوقاف و امورخیریه استان اصفهان سه وعده نماز جماعت اقامه می شود.

وی در پایان گفت: اوقاف استان اصفهان در ایام اربعین به غیر روحانیون از مستقر در مرزهای کشورمان، بیش از۳۰۰ روحانی را نیز به عراق اعزام خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha