جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدرضا خباز

حوزه/ استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مسئولان در بیان دستاوردهای نظام اسلامی، گفت: اگر همه مسئولان و مردم به‌درستی به وظایفمان عمل می‌کردیم، شرایط و موقعیت کشور ما بسیار بهتر از حال کنونی آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، محمدرضا خباز، امروز در دومین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که با محوریت یوم‌الله 13 آبان در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به شرایط امروز کشور، اظهار کرد: دشمن دندان تیز کرده و شمشیرها را از رو بسته است، به‌گونه‌ای که با کمال وقاحت و پررویی می‌گوید نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی دوران چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد، بر همین اساس وظیفه ما در این شرایط بسیار سنگین‌تر و مسئولیتمان بیشتر از گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی کار کرده و در این زمینه بسیار بهتر و بیشتر و پرتلاش‌تر از سال‌های گذشته عمل کنند.

خباز افزود: ما باید ثمرات 40 ساله انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و برای نسل جوان تبیین کنیم، البته به‌نحوی‌که بر دل‌ها بنشیند و نگاه برخی از افراد در داخل کشور که به‌اشتباه این نظام را ناکارآمد می‌دانند، روشن کنیم تا با عشق و علاقه به انقلاب اسلامی نگاه کرده و دل ببندند.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های ویژه چهل‌سالگی انقلاب تنها منتهی به همین چند روز به‌ویژه دهه فجر نیست و باید همه مسئولان در طول سال نسبت به این موضوع دقت نظر داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی افزود: باید به نحوی عمل کنیم که تبلیغات دشمنان نظام اسلامی که با استفاده از 200 رسانه تصویری و صدها شبکه صوتی علیه نظام شایعه‌پراکنی می‌کنند، بی‌اثر و کم‌رنگ شود.

وی اظهار کرد: باید نسل جوان را آگاه کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی طوری برای او بازگو شود که از انقلابی بودن خود افتخار و احساس عزت کند.

خباز با اشاره به اهمیت کار صداوسیما و رسانه‌ها در نشر دستاوردهای انقلاب، افزود: مسئولان در هر حوزه‌ای که دستاوردی مهم و ویژه دارند باید از آن را از طریق صداوسیما و رسانه‌های دیگر رسانه‌ای و تبلیغ کنند.

وی در پایان افزود: انقلاب و اسلام به ذات خود ایرادی ندارد و اشتباهات برخی از مدیران و مسئولان است که به بدنه این نظام ایرادات و خدشه‌هایی را وارد کرده و اگر انتقادی به این انقلاب و نظام وارد شود نتیجه بدعمل کردن امثال ماست.

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر همه مسئولان و مردم به‌درستی به وظایفمان عمل می‌کردیم، شرایط و موقعیت کشور ما بسیار بهتر از حال کنونی آن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha