شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام لائینی با بیان این که جوانان انقلابی ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی چهره واقعی آمریکایی ها را به جهان نشان دادند، گفت: لانه جاسوسی آمریکا نمونه آشکاری از دخالت های این کشور مستکبر در امور داخلی سایر کشورهای جهان بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امشب در دیدار جمعی از مسدولان با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، این روز را تجلی وحدت ملت ایران در مقابله با سیاست های استکباری آمریکا دانست.

وی با بیان این که استکبار ستیزی به یک فرهنگ غالب در کشورمان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: هر ایرانی پرچم دار گسترش فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز این فرهنگ در میان بسیاری از ملت های جهان نهادینه شده، تصریح کرد: هراس و عصبانیت آمریکایی ها نیز از گسترش این فرهنگ در میان سایر کشورهای جهان است.

امام جمعه نکا با بیان این که امروز بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان در برابر سیاست های استکباری آمریکایی ها ایستاده اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که دوران قلدری و حکومت آنها برملت ها به پایان رسیده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در سایه انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ملت ها از خواب غفلت بیدار شده اند، تصریح کرد: آمریکایی ها نمی توانند برای ملت های آزاد و مستقل تصمیم بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جایگاه آمریکا در جهان به پایین ترین سطح ممکن افول کرده، بیان داشت: امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه هر روز در حال تقویت شدن است.

حجت الاسلام لائینی ادامه داد: روزی آمریکایی ها در منطقه نفوذ و سلطه بسیاری داشتند، اما امروز کشورهای منطقه چنین جایگاهی را برای آمریکایی متصور نیستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه سیاست های آمریکایی ها در منطقه با مدیریت صحیح نظام اسلامی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آمریکای جنایت در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سیزدهم آبان ماه نماد شکست استکبار جهانی در برابر وحدت و همبستگی جوانان انقلابی ایران اسلامی است، تصریح کرد: این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که جوانان انقلابی ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی چهره واقعی آمریکایی ها را به جهان نشان دادند، افزود: لانه جاسوسی آمریکا نمونه آشکاری از دخالت های این کشور مستکبر در امور داخلی سایر کشورهای جهان بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha