جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عاملی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر اینکه نباید منازل صرفا به خوابگاه تبدیل شود،گفت: بسیاری از بزه های جامعه از منزل است به این دلیل که زوجین خانه خود را صرفاً به محل خوابگاه تبدیل کردند و کمتر به قرآن و تعلیم و تربیت دینی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،در آیین عزاداری دهه سوم صفر در در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان اینکه اصل دین اسلام ناب محمدی(ع) باید عرضه شود، گفت: حضرت معصومین(علیهم السلام) هر اقدامی را که در طول دوران حیات خویش انجام داده اند، آن عمل برای جامعه بشریت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کسی که با امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) آشنا باشد امکان ندارد که مجذوب آنها نشود.

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار حضرات معصومین(ع) همه جهانی بوده است و برای ما رحمت محسوب می شود،افزود: خداوند تبارک و تعالی امام علی(ع) را برای حکومت آرمانی و امام حسین(ع) را برای مبارزه با حکومت استبدادی معرفی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی قدسی ترین گریه را گریه شیعیان برای اهل بیت(ع) دانست و گفت: ثروت امروز ما علم، عدالت و مدیریت حضرت امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) است.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید منازل صرفا به خوابگاه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از بزه های جامعه از منزل است به این دلیل که زوجین خانه خود را صرفاً به محل خوابگاه تبدیل کردند و کمتر به قرآن و تعلیم و تربیت دینی می پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha