جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
افتتاحیه دوره آموزشی روش سخنرانی دینی موسسه امیربیان

حوزه/ حجت الاسلام کلاته گفت: موسسه امیر بیان تنها یک موسسه آموزشی صرف نیست، بلکه موسسه ولایی، جهادی و انقلابی است که در جهت تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی کلاته، مدیر موسسه امیر بیان، امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی روش سخنرانی دینی که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به امر تبلیغ در جهت پیاده کردن احکام دین مبین اسلام گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، تلاش های زیادی از سوی معاندین صورت گرفت تا شهدا و مسیر آنان به فراموشی سپرده شود، اما موفق نشدند.

وی افزود: اگر امروز پیام و راه شهدا به خوبی در جامعه تبیین شود، پناه بردن به شرق و غرب دیگر معنایی نخواهد داشت.

مدیر موسسه خطابه امیر بیان خاطر نشان ساخت: ما طلاب و مبلغین باید سراسر وجودمان عبادت که یکی از مصادیق مهم آن تبلیغ معارف اهل بیت(ع) است، باشد؛  نباید دغدغه ای جز این داشت ؛چرا که مطابق حدیث شریف خدای متعال روزی و معاش را خود تضمین کرده است.

حجت الاسلام کلاته با اشاره به سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) در هدایت مردم تاکید کرد: آن حضرت "طبیب دوار بطبه" بودند و برای هدایت بشریت لحظه ای مکث نمی کردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند که این خود بهترین سرمشق برای همه مبلغین به ویژه امیر بیانی ها است.

وی گفت: این موسسه مبارک هم اکنون در 6 استان قم، تهران، اصفهان، فارس، لرستان و یزد به صورت جدی فعالیت دارد که امسال نیز در خراسان فعال خواهد شد.

حجت الاسلام کلاته گفت: موسسه امیر بیان تنها یک موسسه آموزشی صرف نیست، بلکه یک موسسه ولایی، جهادی و انقلابی است که در جهت تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا حرکت می کند و توقعی هم که از طلاب جدیدالورود به این موسسه می رود نیز این است که در این مسیر حرکت کنند و دغدغه ای جز تبلیغ دین نداشته باشند.

وی در پایان  گفت:موسسه امیر بیان از سوی هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی حمایت نمی شود.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha