جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نعمت الله لطفی نیاسر

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: مردم یمن در صدر اسلام پیرو ولایت حضرت علی(ع) بودند و هستند و الان هم علاقه مند به ولایت و رهبری می باشند؛ بنابراین باید کمک به آنان را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی کاشانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  با اشاره به جنایت آل سعود و جبهه استکبار در به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان یمن،  با ذکر خاطره ای از دوستی مردم یمن با مردم ایران، و مدافعان حرم بی بی زینب(س) و مبارزه علیه رژیم جعلی اسرائیل گفت:  زمانی که فرزندم در سوریه شهید شد، اولین گروهی که در وصف و رثای دلاوری های پسرم کلیپ تکریم درست کردند و اولین هدیه ای که فرستادند، علمای یمنی بودند.

این پدر شهید عنوان کرد: این حرکت آنها نشانه این است نقطه امید و عشق مردم یمن، نیروهای پیرو خط ولایت و رهبری امام خامنه ای هستند و این کار نمادی از آن محبت است.

وی ابراز داشت: اما یمن در طول تاریخ اسلام پاره تن جهان اسلام بوده و است و در در روایت هم آمده که بیشتر یاران امام زمان (ع) از یمن می باشند.

این استاد حوزه علمیه قم اظهارداشت: در شرایط فعلی نباید مسلمانان نسبت به وضعیت تأسف بار مردم یمن بی تفاوت باشند. مردم یمن در صدر اسلام پیرو ولایت حضرت علی(ع) بودند و هستند و الان هم علاقه مند به ولایت و رهبری می باشند و به همین دلیل لازم است مردم مسلمان ایران اسلامی قدردان  مردم مسلمان یمن باشند و نسبت به جنایت رژیم آل سعود ساکت نمانند؛ بنابراین باید کمک به آنان را فراموش نکنیم.

 

 

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha