جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) منصوب شد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با صدور حکمی حجت الاسلام فخری را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت رسول گرامی اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج، نعمت نبوت و ولایت را از جمله نعمات الهی برای بشر برشمرد و اظهار کرد: آنچنان که جسم انسان به آب و غذا نیاز دارد، روح الهی انسان نیز به ایمان و حیات طیبه نیاز داشته و ولادت رسول گرامی اسلام پاسخ به این نیاز الهی است.

وی افزود : بدون نعمت نبوت و ولایت بشر در ظواهر دنیوی غرق خواهد شد و هرگز به مقصد عالی نخواهد رسید. شکر نعمت نبوت قرائت و فهم صحیح قرآن است و شکر نعمت ولایت، ملازمت و فرمان برداری از ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) را برخوردار از رسالتی مهم و تعیین کننده در تربیت و پرورش پاسداران و حافظان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: تحقق این مهم مسئولیت بسیار سنگینی برای فرماندهان و مسئولان در تعمیق معنویت و بصیرت افزایی پاسداران جوان در شرایط سخت تهاجم گسترده شبهات از سوی دشمنان ایجاد می کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha