سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فاطمیه نجف آباد

حوزه/ اولین دوره آموزش دینی ویژه ناشنوایان به همت مدرسه علمیه فاطمیه(س) در شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، خانم فریبا فخرایی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نجف آباد در این زمینه، گفت: بدون شک ناشنوایان هم مانند سایر اقشار جامعه نیازمند انس گرفتن با احکام دینی و قرآنی هستند و این انس گرفتن، با آموزش تخصصی و صمیمانه کارشناس مذهبی به آنان به وجود می‌آید.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نجف آباد تصریح کرد: با توجه به نیاز بانوان ناشنوا در سطح جامعه نسبت به یادگیری مسائل شرعی و قرائت کامل قرآن کریم؛ از جمله برنامه های این مرکز، برگزاری دوره آموزشی احکام کاربردی و قرآن کریم ویژه نوجوانان ناشنوا بود.

وی خاطر نشان کر: اولین دوره آموزش دینی ویژه ناشنوایان در شهرستان نجف آباد با شرکت بیش از ۱۰ نفر  برگزار شد.

خانم فخرایی ادامه داد: دوره احکام با بیان مسائل مبتلا به ویژه گروه سنی نوجوان آغاز شد و در پایان هر جلسه هم عزیزان سوالات خود را مطرح کردند .

وی با بیان اینکه در ادامه کلاس روانخوانی قرآن کریم به صورت آموزش قواعد روانخوانی برگزار شد، اظهار داشت: اساتید این دوره از مبلغین مدرسه بودند و یک نفر از طرف کانون ناشنوایان شهرستان به عنوان مترجم، مسئول انتقال مطالب به دختران ناشنوای حاضر در کلاس بود .

خانم فخرایی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی طی 10 جلسه برگزار شده، افزود: امیدواریم با همکاری مطلوب بتوانيم مهارت هاي لازم جهت ارتباط با ناشنوایان را به دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران منتقل نماییم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha