شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست مدیران ارشد مرکز خدمات و حوزه علمیه خواهران

حوزه/ نشست مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه خواهران با هدف هم‌افزایی دو مجموعه در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشست مدیران ارشد مرکز خدمات و حوزه علمیه خواهران کشور، به‌منظور هم‌افزایی دو مجموعه برای کاهش مشکلات طلاب خواهر، در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه در این نشست با ابراز خرسندی از تشکیل این‌گونه جلسات، گفت: این جلسات موجب افزایش همدلی‌ها و همراهی میان مراکز حوزوی می‌شود و امیدوارم در کنار این هم‌افزایی‌ها بتوانیم اهدافمان را به خوبی پیگیری کرده و به آنها دست یابیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این هم‌افزایی‌ها استمرار داشته باشد و به دو سازمان برای تحقق اهدافشان کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات در خدمت به طلاب و روحانیان گفت: ما تلاش می‌کنیم این حس خدمتگزاری به طلبه‌ها در وجودمان باشد و دائم به یکدیگر این نکته را تذکر می‌دهیم.

وی به مشکلات طلاب و روحانیان اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات توانسته است تا حدودی مشکلات طلاب را کاهش دهد و امیدوارم این خدمات به نقطه مطلوب و بایسته برسد و همه طلبه‌ها حس کرامت را در خودشان احساس کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این نشست اطلاع از خدماتی که به طلاب خواهر ارائه می‌شود، افزایش همکاری با مرکز خدمات در بخش ورزش و سلامت در مدارس علمیه خواهران و تصمیم‌گیری درباره مسئله بیمه را از جمله اهداف برگزاری این نشست عنوان و پیشنهادهایی درباره این موضوع‌ها بیان کرد.

در این نشست حجج اسلام حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی، محمودی مدیرکل حوزه ریاست، مهدوی مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات، رحمانی مهر رئیس دفتر رئیس مرکز و دکتر یاسی رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی و دکتر حدادی معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات و همچنین حجت الاسلام هاشمیان رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت، دکتر طائی زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، دکتر محمدی زاده معاون اداری و مالی، خالقی رئیس حوزه ریاست، شاکر مدیرکل آمار و اطلاعات و احمدی مدیرکل پشتیبانی حوزه علمیه خواهران حضور داشتند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha