دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس الشیعة پاکستان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز نقوی در واکنش به حادثه اخیر در استان سیستان بلوچستان گفت: آمریکایی که می‌خواست ایران را در سطح بین الملل منزوی کند، امروز خود در سطح بین الملل تنها شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و شورای همبستگی ملی پاکستان در واکنش به حادثه اخیر در استان سیستان بلوچستان، گفت: آمریکا و اسرائیل با این جنایات به دنبال تبدیل کردن جشن پیروزی انقلاب اسلامی به عزا بودند، اما انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران از اول انقلاب تا کنون به کمک خداوند منان علیه توطئه های دشمن ایستادگی کرده و خوب مبارزه کردند، آمریکا همچنین می‌خواست ایران را در سطح بین الملل منزوی کند، اما امروز خود در سطح بین الملل تنها شده است.

وی در گفت گو با دانشجویان اظهار داشت:ایران با رهبری حکیمانه و ایثار ملت خود، امروز در تمام میدان‌ها پیشرفت کرده است و از گروه تروریستی عبدالمالک ریگی تا آمریکا و اسرائیل به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران بودند، اما تاریح شاهد است که این گروه ها در اهداف شومشان همیشه ناکام مانده اند.

وی درمورد چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: مسئولان آمریکا این سخن بی اساس را تکرار می‌کردند که انقلاب اسلامی تا 40 سال ادامه نخواهد یافت، اما به لطف خداوند ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند، زیرا آنها برای انقلاب اسلامی قربانیان زیادی داده اند و اکنون برای حفظ این انقلاب جانشان را فدا می کنند.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران به جهانیان درس استقامت، آزادی و حریت داد و از عدم شرکت اتحادیه اروپا در کنفرانس آمریکا علیه ایران این ثابت شد که ایران در سیاست خارجه موفق است و سیاست خارجه آمریکا شکست خورده است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha