شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علميه خواهران شهيد مطهري تنكابن؛ گام دوم انقلاب

حوزه/ كارشناس سياسي گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان، با وجود تمام ترفندها و حیله های دشمنان در جایگاه خوبی قرار دارد و این در حالی است که غرب نفس های آخر را می کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای محمدی در نشست بصیرتی با موضوع بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است که با عنایات الهی و توسل به معصومین (علیهم السلام) چهل ساله شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی زمانی تحقق یافت که جهان به دو قسمت غرب و شرق تقسیم شد ه بود و جمهوری اسلامی ایران با شعار نه غربی و نه شرقی پیروز شد و هر دو بلوک شرق و غرب را باطل دانست.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: در زمانی که امام خمینی(ره) در حال مبارزه با طاغوت بودند، برخی نخبگان به دلیل این که  کشور ما فاقد سلاح و ابزار نظامی است، با این کار مخالفت کردند؛ متاسفانه هنوز هم برخی از آنان عقیده دارند که با اسلام نمی توان پیشرفت کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان، با وجود تمام ترفندها و حیله های دشمنان در جایگاه خوبی قرار دارد و این در حالی است که غرب نفس های آخر را می کشد.

کارشناس سیاسی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: با توجه به این که طبق فرمایشات رهبر انقلاب، کشور ایران در شرایط خوبی قرار دارد، لذا باید با چشم انداز  گام دوم انقلاب، جوانان و نوجوانان سرزمین مان را که دوران انقلاب را درک نکرده اند، جهت ادامه راه آماده سازیم.

محمدی اظهار کرد: وظیفه ما در حال حاضر دفاع از آرمان های اصلی است؛ شاید در پاره ای موارد برخی از مسئولان تغییر کرده باشند ولیکن آرمان های اصلی انقلاب هم چنان پابرجاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران شعارش جهانی بوده و تاریخ انقضا نخواهد داشت و ان شاءلله به زودی به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha