جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: امسال سال انتخابات است و دشمن افرادی را آماده ورود به عرصه انتخابات می‌کند، لذا باید بیانات مقام معظم رهبری توسط علما و نخبگان برای مردم تبیین شود تا از ورود افراد زاویه دار با انقلاب و نظام به مجلس جلوگیری شود و نباید اجازه داد عده‌ای از مقدسالت سوء استفاده کرده و وارد مجلس شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلای امام خمینی ارومیه اظهار داشت: وقتی نقشه نظام استکباری با دولت عثمانی برای ایجاد اختلاف در بین مسلمین نتیجه نداد، به بهانه استقلال کشورهای اسلامی که متاسفانه برخی روشن‌فکر نماها هم بدان کمک کردند، کشورهای اسلامی را تکه تکه کردند.

وی ادامه داد: قدم دوم استکبار ایجاد حکومت جعلی رژیم صهیونستی در قلب کشورهای اسلامی و در فلسطین بود، تا هم بتواند نفوذ خود در کشورهای اسلامی را افزایش دهد و هم از اتحاد کشورهای اسلامی ممانعت کند و با پیروزی انقلاب اسلامی این نقشه‌ها نقش بر آب شد و روی کار آمدن گروه‌های مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی در حمایت از مسلمانان و تقویت آن‌ها توسط جمهوری اسلامی، استکبار را با مشکل مواجه کرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان رهبری افزود: امروز جمهوری اسلامی در منطقه به عنوان حامی مظلومین و مسلمانان مطرح است و در جنگ اخیر فلسطین هم این مسئله به عیان نمود پیدا کرد که رژیم صهیونستی با وجود گنبد آهنین در مقابل فلسطینی‌ها تسلیم شد.

وی ادامه داد: دشمن امروز می‌خواهد با معامله قرن اهداف شوم خود را عملی کرده و غزه را به سه قسمت تقسیم کند اما این نقشه‌های آن‌ها هم نقش بر آب خواهد شد و ملت‌های اسلامی خصوصا ملت ایران نخواهند گذاشت دشمن به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با اشاره به این که رهبر انقلاب فرمودند«مسلح شدن باریکه نوار غزه معجزه الهی بود چرا که استکبار جز زبان زور زبانی نمی‌فهمد»، اضافه کرد: ملت ایران اجازه نخواهند داد استکبار، ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کند و ایران از مقاومت مردم فلسطین حمایت خواهد کرد.

وی، حضور مردم ایران در روز قدس را نشانه وحدت مردم بر علیه استکبار دانست و گفت: امروز همه مذاهب و ادیان در حمایت از مردم فلسطین ضمن لبیک به مقام معظم رهبری وحدت خود را به عرصه نمایش گذاشتند و همانگونه که خدای متعال به پیامبر خود تاکید می‌کند که در راه حق استوار باش ملت ایران هم در راه مبارزه با استکبار ثابت قدم هستند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در ماه رمضان در دیدار با اقشار مختلف مردم سفارشاتی را بیان کردند که لازم است به آن‌ها جامعه عمل پوشانده شود.

وی تاکید کرد: امسال سال انتخابات است و دشمن افرادی را آماده ورود به عرصه انتخابات می‌کند، لذا باید بیانات مقام معظم رهبری توسط علما و نخبگان برای مردم تبیین شود تا از ورود افراد زاویه دار با انقلاب و نظام به مجلس جلوگیری شود و نباید اجازه داد عده‌ای از مقدسالت سوء استفاده کرده و وارد مجلس شوند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با تاکید بر هوشیاری مردم در برابر برخی مسئولین گفت: مردم باید تمام رفتارهای مسئولین را رصد کنند و نباید امروز عده‌ای را به بهانه بسیجی بودن از کار برکنار کنند، لذا باید در مقابل این تفکر واکنش نشان داد و همه موظف هستند از افراد انقلابی حمایت کنند و گرنه این افراد انقلاب را استحاله خواهند کرد.

وی با توصیه به وزارت کشور مبنی بر حفظ امنیت ائمه جمعه، خاطر نشان کرد: امام جمعه هر شهر به عنوان زبان گویای آن شهر و ملجا و پناه مردم می‌باشد و باید وزارت کشور زمینه امنیت آن‌ها را فراهم کند؛ متاسفانه عده‌ای از اعضای شورای امنیت ملی اعلام کردند نیازی به محافظت و حفظ امنیت ائمه جمعه نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha