جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنگره بلادی

دبیر پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: محوریت برگزاری این کنگره موضوع «نقش روحانیت و حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب» است و طلاب، فضلا، اساتید و دانشجویان می توانند آثار خود را در قالب پایان نامه، کتاب و مقاله به دبیرخانه های این کنگره ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) خبر داد و اظهار داشت: این کنگره همانند سال های گذشته، در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به موضوعات مشخص شده برای کنگره افزود: محوریت برگزاری این کنگره موضوع نقش روحانیت و حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب است و طلاب و فضلا، اساتید و دانشجویان می توانند آثار خود را در قالب پایان نامه، کتاب و مقاله پیرامون این موضوع به دبیرخانه های این کنگره ارسال نمایند.

وی با اشاره به دیگر موضوعات این کنگره اظهار داشت: تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، فقه و اصول، اخلاق و تربیت، فلسفه، کلام، منطق، ادبیات عرب، تاریخ اسلام و تشیع، علوم انسانی مرتبط با حوزه دین، زندگی نامه علمای استان بوشهر و احیای آثار علمی آنها، رونق تولید، علامه بلادی بوشهری(ره)، شهادت و دفاع مقدس، گام دوم انقلاب و حوزه علمیه و دانشگاه انقلابی از دیگر موضوعات این کنگره است.

حجت الاسلام جمالی مهلت ارسال آثار به پنجمین کنگره علمی پژوهشی علاوه بلادی بوشهری را 10 آبان ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: داوطلبان می توانند آثار خود را در قالب کتب، پایان نامه و مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال فرمایند.

دبیر پنجمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه تعداد چهار دبیرخانه برای دریافت آثار داوطلبان فعال است افزود: این دبیرخانه ها در مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر، دانشگاه خلیج فارس بوشهر و یک دبیرخانه نیز در قم برای دریافت آثار داوطلبان فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha