شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماندگاری

حوزه/ مسئول هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا، با تاکید بر این که خط امام(ره) خط نترسیدن از استکبار است، تصریح کرد: امروز اگر مردم و مسئولین بترسند یعنی از خط امام راحل(ره) جدا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام راحل(ره)در مسجد جامع شهرستان خوسف با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی، همان احیای اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با بیان این‌که برخی‌ قصد انحراف اندیشه های امام امت كه بر گرفته از اسلام ناب محمدی است را دارند و در این ارتباط تصویر جدیدی از اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی به نسل جدید ارائه دهند، تصریح کرد: اندیشه امام (ره) همان اندیشه پیامبر اعظم(ص) است که نیاز به بازخوانی دارد و بایستی نسل جدید را متوجه حقایقی كه در آن وجود دارد، بكنیم.

مسئول هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان کرد: امام (ره) امید داشت و در سایه این امید حرکت او امروز یک موج جهانی شده و رو به جلو است و تربیت یافتگان مکتب امام راحل(ره) هم فقط برای خدا حرکت می کنند و تنها امیدشان خداست.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به فضائل اخلاقی امام راحل(ره)، اظهار کرد: خط امام(ره) خط نترسیدن از استکبار است؛ امروز اگر مردم و مسئولین بترسند یعنی از خط امام راحل(ره) جدا شده‌اند.

مسئول هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا  با تأکید بر این‌که امروز هدف عمده دشمن ترساندن ملت ایران است، عنوان کرد: متأسفانه امروزه بعضی پشت میزهای‌شان ترسیده‌اند.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل(ره) مبنی بر "مکتبی که شهادت دارد ترس ندارد‌"، بیان کرد: ۳۶هزار شهید دانش‌آموز، شش هزار شهیده زن، پنج شهید زیر ۱۵ سال کشور و. ..‌‌ هیچ‌کدام نترسیدند چراکه ترسیدن مترادف با کنار گذاشتن ولایت است.

سه شاخصه خط ولایت

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، خط ولایت را خط بندگی خداوند دانست و افزود: این مهم دارای سه شاخصه اصلی نترسیدن از طاغوت‌ها، تولی‌ و تبری و خدمتگزاری است. باید توجه داشته باشیم که خط ولایت؛ خط حزب‌بازی، خط قوم و خویش بازی و پارتی بازی نیست.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این مطلب که خط ولایت،خط حق‌مداری و عدالت است، یادآور شد: امام راحل(ره) با تمام وجود پای حق ایستادند و استقلال و آزادی را به کمک مردم آگاه برای این سرزمین رقم زدند.

مسئول هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا با تأکید بر این‌که مسئولین همه نوکر و خدمتگزار مردم هستند، اظهار داشت: باید مسئولان منش امام خمینی (ره) را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

انتهای خبر/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha