جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم حسینی مبلغ مدرسه علمیه الزهراء(س) آزادشهر

حوزه/ خانم حسینی مبلّغ مدرسه علمیه الزهراء(س) آزادشهر، یکی از وظایف جوانان و طلاب در راستای بیانیه گام دوم را مبارزه با فساد و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست علمی پژوهشی با عنوان گام دوم انقلاب توسط خانم سیده زبیده حسینی در جمع طلاب پایه پنجم مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) آزادشهر برگزار شد.

خانم حسینی در این نشست به بیانیه مهم و کاربردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب  پرداخت و هفت گام عملیاتی انقلاب را به طور مختصر بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب از علم و پژوهش نام برده شده است که باید بیشتر به مطالعه و تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف پرداخته شود، به فرمایش رهبری هنوز از قله های دانش جهان عقب هستیم و این عقب ماندگی علمی پژوهشی ضربه سختی به کشور وارد می کند.

این مبلغ حوزه علمیه خواهران، توصیه دوم مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را معنویت و اخلاق معرفی کرد و گفت: در صورتی که شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه هر چه بیشتر رشد کند، برکات بیشتری به همراه دارد زیرا دشمن سعی می کند معنویت را از جوانان بگیرد ولی باید جوانان به ویژه طلاب در مقابل دشمن بسیار هوشیار بوده و فریب ترفندهای دشمن را نخورند.

حسینی در رابطه با توصیه سوم مقام معظم رهبری به عدالت و مبارزه با فساد اشاره کرد و توضیح داد: طبق فرمایش رهبری، عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و باید با فساد در جامعه به طور جدی مبارزه شود.

وی یکی از وظایف جوانان و طلاب در راستای بیانیه گام دوم را مبارزه با فساد و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد که طلاب باید مردم را آگاه کرده تا مراقب برنامه های فریب کارانه دشمن باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران، اقتصاد، استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی اسلامی را از دیگر توصیه های مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب برشمرد و ابراز کرد: تمام تلاش دشمن در طول 40 سال از گام اول انقلاب و همچنین بعد از چهل سال، این است که اقتصاد جامعه اسلامی را فلج کرده و استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی اسلامی را از جامعه اسلامی گرفته و تلاش می کنند تا جامعه اسلامی ایران را به سمت غرب و فرهنگ غربی سوق دهند.

وی افزود: با توجه به توصیه های مهم و راهبردی مقام معظم رهبری در این زمینه، باید جوانان به ویژه طلاب در جهت تبیین و تشریح و مهمتر از همه عملیاتی کردن این بیانیه مهم و کاربردی در صحنه حاضر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha