جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسئول ستاد نماز جمعه شیراز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شیراز گفت: سیاستگذاری ستادها در چارچوب منویات مقام معظم رهبری است، ازاین‌رو ۷۰ تشکل در قرارگاه فرهنگی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، احمد فخارزاده صبح امروز در همایش مسئولان ستاد های نماز جمعه استان فارس که در مصلای شیراز برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز جمعه، اظهار داشت: استنباط امروز ما این است که یک‌روند جدیدی در مجموعه ستادهای نماز جمعه آغازشده است.

وی بابیان اینکه این روند در چند مرحله خودنمایی می‌کند، افزود: ورود نیروهای باانگیزه به مجموعه در عرصه میدانی نماز جمعه می‌توانند نقش‌های مؤثری را ایفا کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز شیراز تصریح کرد: حرکت ورود جوانان به عرصه میدانی نماز جمعه در راستای جوان‌گرایی بسیار ارزشمند است، این تلاشی که در حال شکل‌گیری است لازمه آن این است که در ستاد اقامه نماز جمعه آغاز شود.

وی محیا کردن فضایی در عرصه مدیریتی ستاد نماز جمعه را یکی دیگر از فعالیت‌های این مجموعه دانست و عنوان کرد: انگیزه‌ای که در جوانان وجود دارد قطعاً موجب تحول در این مجموعه خواهد شد.

فخار زاده، نوگرایی در ستاد اقامه نماز جمعه را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: نوگرایی باید بتواند تغییراتی را از مدل سنتی به نوین ارائه کند، روند ما با فضای امروز جامعه اگر تطابق پیدا نکند ما نمی‌توانیم پیشرفت کنیم، در آستانه چهلمین سالگرد نماز جمعه نیز نیاز به نوگرایی داریم.

وی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم تحولی را در مجموعه‌ها به وجود بیاوریم که موجب تحول شود،خاطرنشان کرد: نوگرایی را باید در مجموعه ستاد نماز جمعه با شدت پیگیری کنیم.

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز بیان کرد: در این فضای جدیدی که وجود دارد به‌عنوان ستادهای نماز جمعه رسالتی بر عهده‌داریم که باید بتوانیم زیرساخت‌های هم‌افزایی و همگرایی را به وجود آوریم.

فخار زاده عنوان کرد: سیاستگذاری در ستادها در چارچوب منویات مقام معظم رهبری است، ازاین‌رو  70 تشکل در قرارگاه فرهنگی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha