جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشی

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان گفت: برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه عامل ایجاد امید و بصیرت در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد،حجت الاسلام اصغر دانشی، امروز در نشست اطلاع رسانی چهلمین سال تاسیس نماز جمعه کشور، با اشاره به اینکه برگزاری این آئین معنوی بصیرتی موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه است، افزود: ائمه جمعه با وفاق و همدلی و رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان در حل مشکلات مناطق محتلف تلاش خود را بکار می گیرند .

وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه نماز جمعه خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، افزود: برگزاری این آئین وحدت بخش با حضور پر شور قشرهای مختلف مرد م هر هفته موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد و روز به روز بر اقتدار امت اسلام خواهد افزود .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با ائمه جمعه کشور مطالب گهربار و رهنمودهای مهمی را به ائمه جمعه کشور داشتند، خاطر نشان کرد: معظم له در دیدار با ائمه جمعه تاکید نمودند زمان خطبه های نماز جمعه بیش از 30 دقیقه نباشد تا موجب خستگی نمازگزاران نشود .

حجت الاسلام دانشی با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید تمام تلاش خود را برای ایجاد معنویت روزافزون و حل مشکلات و مطالبات مردم بکار گیرند، گفت: تریبون نماز جمعه علاوه بر ایجاد معنویت، پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق محتلف است که در این راستا مردم نیز باید با ائمه جمعه همکاری مطلوبی داشته باشند .

وی با بیان اینکه امروز برگزاری آئین وحدت بخش نماز جمعه در سراسر کشور موجب وحشت نظام سلطه از اقتدار مسلمین و انقلاب شده است، گفت: دشمن همواره به دنبال ترور فرهنگی و فیزیکی ائمه جمعه است که در این خصوص باید مراقب حیله ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب باشیم و با شرکت گسترده در آئین نماز جمعه این توطئه ها را خنثی کنیم .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در پایان بر حل مشکلات مساجد استان تاکید کرد و گفت: در حوزه مساجد سالیان گذشته جزیره ای عمل شده است که باید برنامه ریزی برای حل مشکلات مساجد منسجم ،هدفمند و با برنامه تر باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha