شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در هرمزگان

حوزه /حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس نیز با تقدیر از تلاش های مدیریت حوزه‌ علمیه استان، گفت: تقویت حوزه و روحانیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مدیر و معاونان حوزه علمیه هرمزگان، صبح امروز با نماینده ولی در استان و امام جمعه بندرعباس، دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام نادر حقیقی، سرپرست حوزه‌علمیه هرمزگان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، به ارائه گزارش عملکرد مدیریت حوزه‌ استان پرداخت و گفت: حوزه به دنبال برگزاری کلاس های مهارت افزایی برای طلاب است.

وی با اشاره به برگزاری اردو 120نفری طلاب حوزه های علمیه استان در قم، افزود: در این دوره اساتید، استعدادهای طلاب را شناسایی و برای پرورش آن برنامه‌ریزی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس نیز  با تقدیر از تلاش های مدیریت حوزه‌ علمیه استان، گفت: تقویت حوزه و روحانیت در دستور کار قرار دارد.

ویبا تاکید بر ضرورت مهارت افزایی طلاب، اظهار کرد: در کنار برنامه های آموزشی باید خلأهای مهارتی را رفع کرد، چون طلبه ملأ می شود، اما مهارت تحقیق و تبلیغ و مشاوره را ندارد.

امام جمعه بندرعباس اذعان کرد: باید طلاب را از هر جهت آماده کرد تا در آینده بتوانند مأموریت ها و مسئولیت های محوله را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در پایان تأکید کرد: با کمک حوزه علمیه افکارنو و ایده های جدید را شناسایی و در آینده از میان آنها مدیر، امام جمعه، مبلّغ نمونه، مفسر و ... را تربیت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha