جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حیات الغیب

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند طلاب و مبلغان مهذب و با انگیزه است، گفت: مبلغان باید خود را سرباز امام عصر(عج) بدانند و از لحاظ گفتار و منش سیره اهل بیت (ع) را در زندگی داشته باشند .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه مبلغان پاسداران و حافظان صیانت از ارزش های الهی و اخلاقی در جامعه هستند، گفت: مبلغان باید با تمام توان در انجام رسالت تبلیغی خود کوشا باشند و از همه جهات برای دیگران الگو باشند .

وی با اشاره به اینکه مبلغان دینی باید اخلاق قرآنی و سیره اهل بیت (ع) را در جامعه ترویج دهند، افزود: ترویج مفاهیم اخلاقی و قرآنی در صورتی در جامعه موفق خواهد بود که زندگی مبلغان برای افراد جامعه بویژه جوانان الگو باشد تا تبلیغ بر دل های پاک و مستعد خروجی موفقی داشته و آموزه های دینی و قرآنی در جامعه گسترش یابد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند طلاب و مبلغان مهذب و با انگیزه است، خاطرنشان کرد: مبلغان باید خود را سرباز امام عصر(عج) بدانند و  از لحاظ گفتار و منش سیره اهل بیت (ع) را در زندگی داشته باشند .

حجت الاسلام حیات الغیبی با تاکید بر اینکه تربیت مبلغان مهذب و عالم  رسالت اصلی حوزه های علمیه است، اظهار داشت: اساتید حوزه های علمیه باید تلاش خود را در راستای تربیت طلاب مومن ،عالم و انقلابی بکار گیرند تا شاهد تبلیغ اثرگذار آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه باشیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه رسالت مهم حوزه های علمیه و مبلغان دینی تقویت بنیان های معرفتی و اخلاقی در جامعه است، اظهار کرد: مبلغان باید با مطالعه، تحقیق، سعه صدر و همچنین بهره گیری از شیوه ها و ابزارهای نوین تبلیغی، پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان به ویژه نسل جوان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha