جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علماء در نشست هم اندیشی همکاری های حوزه های علمیه و آموزش وپرورش

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر تعلیم و تربیت درست شود، مسیر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بدون هیچ مشکلی طی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، روز یکشنبه در هم اندیشی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش کرمانشاه، گفت: اگر تعلیم و تربیت درست شود، مسیر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بدون هیچ مشکلی طی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره سخنان هشدار دهنده رهبر معظم انقلاب که فرمودند «فضای مجازی، حقیقتا به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» افزود: دغدغه برنامه ریزان به گونه ای باشد که توطئه دشمنان علیه نسل جوان در فضای مجازی ناکام بماند.

رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: اگر تعلیم و تربیت اسلامی را وارد فضای مجازی کنیم، آنگاه می توانیم از این ظرفیت به عالی ترین شکل ممکن بهره گیری نماییم.

وی با اشاره به اینکه در اهمیت تربیت دینی همین بس که اجرای دستورات الهی را به دنبال دارد، اظهار کرد: غایت تلاش ۱۲۴ هزار پیامبر، تعلیم و تربیت دینی بوده است.

آیت الله علما با بیان اینکه اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، ضمن دعوت از تمامی دست اندر کاران تعلیم و تربیت برای پویایی این حوزه، تصریح کرد: اگر در این حوزه دچار ایستایی شویم، یعنی عقب مانده ایم، آن گاه نخواهیم توانست الگوهای تربیتی مناسب برای دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha