شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد و عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه در جمع داوطلبان ورودی ۹۹-۹۸ استان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، گفت: شما موظفید که با فهم صحیح دین و نیازهای روز، نسل جوان جامعه را که مورد هجوم رسانه ها و بمباران فضای مجازی قرار گرفته اند، از حقیقت اسلام، مکتب تشیع و آرمان های امامین انقلاب باخبر سازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طه مهری در آغازین روز اجرای دوره میثاق طلبگی طلاب ورودی ۹۹-۹۸ استان کرمانشاه، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف اجرای برنامه ها قرار گرفت.

عضو شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه، در جمع طلاب جدیدالورود شرکت کننده در دوره میثاق طلبگی، گفت: حال که شما مورد عنایت الهی و توجه امام عصر(عج) و در مسیر فراگیری علوم دینی قرار گرفته اید، باید زی طلبگی را رعایت کنید.

 وی خاطر نشان کرد: زی طلبگی یعنی اگر مردم کوچه و بازار رفتار و اخلاق شما را مشاهده کردند، به یاد منش امام جعفر صادق(ع) بیفتند.

امام جمعه اسلام آباد غرب ادامه داد: طلبه ای که از روز اول درست درس را برای رضای خدا و تفقه در دین بخواند، می تواند شبهات روز را خوب جواب بدهد؛ عمده مسئله امروز ما پاسخ به شبهات است و طلبه ای که دروس حوزوی را خوب فهمیده باشد، به راحتی می تواند جوابگوی آنها باشد.

وی تصریح کرد: شما موظفید که با فهم صحیح دین و نیازهای روز، نسل جوان جامعه را که مورد هجوم رسانه ها و بمباران فضای مجازی قرار گرفته اند، از حقیقت اسلام، مکتب تشیع و آرمان های امامین انقلاب باخبر سازید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha