جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم قم

حوزه/ اردوی فرهنگی طلاب ممتاز نفرات اول تا سوم در زمینه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان خوزستان در شهر مقدس قم برگزار شد.

جعفری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: اردوی فرهنگی طلاب ممتاز نفرات اول تا سوم در زمینه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان خوزستان در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی ادامه داد: اردوی برگزارشده در شهر مقدس قم مربوط به طلاب ممتاز در زمینه آموزشی و فرهنگی و پژوهشی در ۳۳ حوزه علمیه خواهران استان می‌باشد.

جعفری ادامه داد: این اردو در «جلسه کمیسیون توسعه و برنامه‌ریزی» از محل «بودجه صندوقی استان» در مساعدت اردوهای فرهنگی تربیتی تخصیص داده شده است.

وی اضافه کرد: مجری این اردو مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه با مدیریت سرکار خانم شیخ‌زاده تکابی می‌باشد.

به گفته معاون فرهنگی مدارس علمیه بانوان خوزستان، از برنامه‌های متنوع و در حال برگزاری این اردوی ۵ روزه می‌توان به بازید از مرکز جامعه الزهراء(س)، بازدید از کتابخانه و پژوهشکده حضرت معصومه(س)، سخنرانی در زمینه‌های سبک زندگی اسلامی، تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، جذابیت‌های طلبگی و سخنرانی سرکار خانم زهیری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با موضوع اخلاق و شور طلبگی، بازدید از مرکز علوم اسلامی نرم افزاری نور، کارگاه سواد رسانه‌ای و تشرف به حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اشاره نمود.

جعفری در پایان از زحمات خانم شیخ‌زاده تکابی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) و کادر همراه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha