جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 858859
۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
کلاس درس طلاب

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: شرکت کنندگان در دوره پژوهشی تابستانه، به عنوان سفیران پژوهش مدارس علمیه، سایر طلاب را در امر تحقیق و پژوهش یاری می دهند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، امروز در مراسم اختتامیه دوره پژوهشی تابستانه که با شرکت بیش از 70 طلبه مدارس علمیه استان لرستان، در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار شد با بیان اینکه طلاب و اساتید حوزه های علمیه برای اثربخشی علم و تبلیغ خود باید با تحقیق و پژوهش مانوس باشند، گفت: اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه به اندازه ای بالا است که خروجی حوزه باید به تحقیق و پژوهش های دینی و کاربردی منجر فاخر منجر شود.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی طلاب مدارس علمیه آموزش های لازم در خصوص مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، آموزش های استفاده از فضای مجازی و ... را زیر نظر 5 نفر از اساتید پژوهش بومی و غیر بومی به مدت یک هفته فرا گرفتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه در این دوره طلاب با شرکت در آزمون گواهینامه پایان دوره دریافت خواهند کرد، ابراز داشت: شرکت کنندگان در این دوره به عنوان سفیران پژوهش مدارس علمیه، سایر طلاب را در امر تحقیق و پژوهش یاری می دهند.

حجت الاسلام پنام در پایان هدف از برگزاری این دوره پژوهشی را ارتقا توان پژوهشی طلاب برای خلق آثار پژوهشی کارآمد و فاخر عنوان کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha