جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 858866
۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
رونمایی از سایت جدید انجمن گفت و گوی دینی

حوزه/ سایت جدید انجمن گفت و گوی دینی با حضور کارشناسان انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشستی با حضور کارشناسان انجمن های گفت و گوی دینی و قرآنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، از سایت جدید انجمن گفتگوی دینی رونمایی شد.

در این نشست، مهمترین مسائل انجمن های گفت و گوی دینی و قرآنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی مورد بررسی قرار گرفت و در انتها از قالب و نرم افزار جدید سایت انجمن گفتگوی دینی رونمایی شد.

از مهمترین ویژگی های سایت جدید انجمن گفت و گوی دینی می توان به طراحی مناسب، کاربری آسانتر، بومی سازی و استفاده از دیتابیس اختصاصی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اشاره کرد.

شایان ذکر است، سایت انجمن گفتگوی دینی مرکز به نشانی www.askdin.com و انجمن گفت و گوی قرآنی به نشانی www.askquran.ir زمینه گفت وگوی طولانی مدت راجع به یک سؤال و موضوع را فراهم کرده است و پرسشگران می توانند سؤالات خود را به صورت بحث های طولانی و ادامه دار با پاسخگویان مطرح کنند.

از دیگر مزایای این نوع مباحث، امکان استفاده و مشارکت دیگر افراد در بحث ها می باشد که با توجه به تکرار بسیاری از سؤالات و پرسش ها در ذهن نوع انسان ها، مراجعه به این بحث ها امکان یافتن پاسخی دقیق تر را با مشارکت و همفکری دیگران فراهم می آورد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha