جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت جوادالائمه علیه السلام

حوزه/ ویژه برنامه «جواد الائمه» در سالروز شهادت نهمین اختر تابناک امامت و ولایت به بیان و بررسی مناظرات علمی آن امام بزرگوار می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» همزمان با فرا رسیدن شهادت امام جواد(ع) سید احمد محمودی، مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) از پخش برنامه «جواد الائمه» در این رسانه دینی خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه پنجشنبه دهم مرداد ماه 1398 ساعت ۲۱:۳۰ از این رسانه پخش می‌شود که آشنایی فرهنگی مخاطبان با سیره امام جواد(ع) و بیان و بررسی مناظرات علمی این امام بزرگوار در این برنامه پیگیری خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: امام جواد(ع) مبتکر بحث آزاد دینی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.

وی علت پیدایش مناظرات در عصر امام جواد(ع)، آثار و برکات انجام مناظرات امام جواد(ع)، بررسی برخی از مناظرات امام جواد(ع) مانند مناظره با ابن ابی‌داود و یحیی و مناظره با قاضی القضات معتصم و بهره‌گیری برای زندگی امروز مخاطبان را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

محمودی به بخش‌های مختلف این برنامه اشاره کرد و افزود: متن، کلام بزرگان، گزارش تولیدی و مداحی در بخش‌های مختلف این برنامه ارائه می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تصریح کرد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، سید حمید حسینی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام اباذری به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha