جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 858983
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
دوره بینش مطهر ویژه مدارس علمیه خواهران خوزستان
دوره بینش مطهر

حوزه/ دوره تربیت مدرس بینش مطهر، با حضور 30 نفر از خواهران طلبه و استاد توانمند مشغول به تحصیل و یا فارغ‌التحصیل در سطح سه و چهار، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوره تربیت مدرس بینش مطهر، ویژه مدارس علمیه خواهران خوزستان، در سالن اجلاسیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، برگزار شد.

در این دوره که با حضور 30 نفر از خواهران طلبه و استاد توانمند مشغول به تحصیل و یا فارغ‌التحصیل در سطح سه و چهار برگزار شد، دکتر هاشمی گلپایگانی به سخنرانی و تدریس محتوای آموزشی، پرداخت.

بنابر این گزارش، دوره تربیت مدرس بینش مطهر، باهدف ایجاد نظام فکری و بسترسازی اولیه اعتقادی بر مبنای تعالیم الهی و اسلام ناب محمدی، بسط و گسترش فرهنگ اندیشه اسلامی در سطح جامعه و کسب توانمندی لازم جهت مواجهه صحیح علمی با اندیشه‌های معارض و انحراف، پاسخگویی به سؤالات و شبهات اعتقادی جامعه و جوانان و پرورش نیروهای متعهد و توانمند در این زمینه، برگزار شد.

همچنین این دوره در چهار سطح انجام می‌گیرد که شرکت‌کنندگان بعد از اتمام هر سطح علاوه بر آزمون و کسب امتیاز لازم مدرک سطح  را دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است، پس از اتمام دوره، خواهران برگزیده به‌عنوان مدرس بینش مطهر، در مدارس علمیه و مراکز آموزش علوم اسلامی مشغول به تدریس خواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha