شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین، به همراه رئیس سازمان بسیج رسانه استان، از دفتر خبرگزاری «حوزه» در این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در بازدید از  دفتر خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید، محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه اطلاع رسانی، به اهمیت کار خبرنگاری اشاره کرد و گفت:  امروز عرصه جنگ رسانه ای بین جبهه حق وباطل است و خبرنگاران باید به عنوان سربازان این جبهه شناخت درستی از موقعیت نیروهای خودی و دشمن داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز خبرنگاران وکسانی که در این عرصه ارزشمند و الهی حضور دارند باید با قلمشان حافظ و پاسدار خون شهیدان بوده و در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: خبرنگاران باید مطالبه گری، تحلیل، شجاعت و استقلال فکری و توجه به امر به معروف ونهی از منکر را در دستور کار خود داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از خبرگزاری «حوزه» در انتشار برنامه های حوزه های علمیه و روحانیت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دفتر خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در سال های اخیر نه تنها برنامه ها و فعالیت های حوزه های علمیه را انعکاس داده، بلکه در بخش روحانیت، سپاه پاسداران و به خصوص در جریان برنامه کنگره شهدا هم به خوبی نقش اطلاع رسانی خود را ایفا کرد.

محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، گفت: نقش خبرنگاران بسیار مهم و حیاتی است، چرا که اگر خبری صحت و سقم آن دقیق و مناسب نباشد، آثار منفی خود را در میان مخاطبین خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: رسانه به عنوان واسطه بین مردم و واقعیت ها و رویدادها باید آیینه انعکاس رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده و در حقیقت امانت دار مردم در دستیابی به اطلاعات باشد.

 حجت الاسلام عباس افشار، نماینده خبرگزاری «حوزه» در استان قزوین هم ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام معبودی و هیئت همراه، گزارشی از فعالیت های این خبرگزاری در حوزه اطلاع رسانی و ساخت مستند  ارائه داد.

در پایان این بازدید، حجت الاسلام معبودی از تولیدات تلویزیونی حوزه علمیه قزوین در عرصه مستند سازی بازدید و این اقدامات را کاری بسیار ماندگار و ارزشمند دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha