شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه سردارین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز خبرنگاران باید آسیب های اجتماعی و اولویت ها را در جامعه به خوبی تشخیص داده و در جهت رفع مشکلات مردم و پیشرفت و ارتقای نظام جمهوری اسلامی تلاش داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  اسدالله مهر آرا، صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، به وظیفه مهم اطلاع‌رسانی از سوی جامعه خبرنگاران مهم دانست و گفت: نقش و تأثیر قلم و تلاش دلسوزانه خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی قطعاً باعث تعالی جامعه خواهد شد، چرا که این سربازان عرصه اطلاع‌رسانی وسیله‌ای جهت ارتباط مردم با مسئولان هستند و تعامل با رسانه‌ها می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خبرنگار هرلحظه باید حضور فیزیکی داشته باشد و در این جامعه اگر کسی بخواهد فعال رسانه‌ای باشد باید با مردم و برای مردم و همراه با آنها باشد و مشکلات آنها را درک نماید.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین بیان کرد: اگر یک خبرنگار قدرت تشخیص و تحلیل مسائل را نداشته باشد حتماً باید شغل دیگری برای خود انتخاب کند ولی کسی که قدم در راه خبرنگاری می‌گذارد باید بتواند مسائل و مشکلات جامعه اعم از سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را تحلیل کند.

حجت الاسلام مهر آرا تصریح کرد: خبرنگار باید با عشق فعالیت کند و به دنبال منافع مادی نباشد در این صورت است که می‌تواند نقش مهم خود را در جامعه به خوبی ایفا نماید.

خبرگزاری حوزه انصافاً در موضوع سردارین خوش درخشید

حجت‌الاسلام معبودی، ضمن قدردانی از نقش ارزشمند خبرگزاری حوزه در رابطه با فعالیت‌ها و برنامه‌های مدارس علمیه بیان کرد: انصافاً در خصوص احیا و بازسازی مدرسه سردارین و همچنین بازسازی مسجد این مدرسه، این رسانه ارزشمند به خوبی نقش فعال و تاثیرگذار اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف را در معرض دید آحاد مردم جامعه قرار داد که جای قدردانی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha