جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس

حوزه/ ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان فارس نقد سازنده را یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران دانست و گفت: تعهد، بصیرت بخشی به جامعه و صحت اخبار ازجمله معیارهای خبرنگار است که اصحاب رسانه باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه اظهار داشت: روز خبرنگار از جمله روزهایی بوده که بودن آن ضرورت داشته است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پیام‌آوران فرهنگی نظام و انقلاب هستند، افزود: این هفته و روز فرصتی است که زحمات خبرنگاران را قدر بدانیم.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: تفاوت بسیاری بین افرادی که مسئولیت خود را در عرصه خبررسانی اعم از صحت اخبار، اخبار امیدبخش و اخباری که موجب افزایش بصیرت و آگاهی مردم می‌شود وجود دارد تا افرادی که به‌نوعی پیام‌آور جنگ و خون‌ریزی هستند، از ین رو ایمان، اعتقاد و خداباوری که در بین قشر خبرنگاران است آنان را ممتاز و متمایز می‌کند.

وی نقد سازنده را یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران دانست و بیان داشت: تعهد، بصیرت بخشی به جامعه و صحت اخبار ازجمله معیارهای خبرنگار است که اصحاب رسانه باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: اگر نقدهای خبرنگار منصفانه و در راستای کمک به جامعه صورت گیرد قطعاً در برطرف کردن مشکلات مثمر ثمر واقع خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تخریب مردم را دچار ضرر می‌کند، خاطرنشان کرد: دانستن مرز نقد و تخریب یکی دیگر از مواردی است که خبرنگاران باید به آن توجه کنند، اگر به این دو مورد عمل نکنند مردم نیز دچار ضرر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha