شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وزارت اطلاعات

حوزه/ ائمه جمعه استان اصفهان، با امضای طوماری از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج ) در حفظ و تأمین امنیت کشور تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، ائمه جمعه استان اصفهان، با امضای طوماری با تقدیر از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج ) در حفظ و تأمین امنیت کشور بیان کردند: نقش وزارت اطلاعات بعنوان چشم بیدار نظام اسلامی در ایجاد امنیت که بهترین شاخصه برای رویارویی با توطئه دشمنان است و مانع نفوذ بیگانگان شده بر هیچ وجدان بیدار و آگاهی پوشیده نیست.

این طومار که به امضای ائمه جمعه شهرهای استان اصفهان رسیده امروز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه اصفهان توسط آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات تحویل شد.

ائمه جمعه استان اصفهان در این طومار با اشاره به نقش مهم و خطیر وزارت اطلاعات برای برقراری امنیت و پیشرفت کشور در همه بخش ها خطاب به وزیر اطلاعات افزودند: امنیت پایدار و آرامش در جامعه، پویایی، بالندگی انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی بر معادلات جهانی و منطقه ای حاصل تلاش های مجاهدانه، ایثارگرانه و شهادت طلبانه نیروهای امنیتی و اشراف اطلاعاتی شما و همکاران خدوم و جان برکف در مجموعه وزارت اطلاعات  است.

آنها در ادامه اضافه کردند: ائمه جمعه استان اصفهان، مبلغان دین و سربازان ولایت مراتب تقدیر و تشکر خود را از وزیر اطلاعات و کارکنان شجاع و فداکار آن وزارتخانه که به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی )به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) در جهت تحقق آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) گام برمی دارند، اعلام می‌ نماییم.

ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به موفقیت های اخیر وزارت اطلاعات، هوشیاری فرزندان امام و رهبری در شناسایی های اخیر جاسوسان که موجب خوشحالی و امیدواری دوستان نظام اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان نظام و کشور شد را ارج نهادند و توفیق روز افزون تلاشگران این وزارتخانه را از خداوند متعال خواستار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha