جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خبرنگاران همیشه در خط مقدم روشنگری جامعه و کشور بوده اند و امروز نیز در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان در خط اول جبهه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان؛ همزمان با هفدهم مردادماه روز خبرنگار، مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس، مسئولان، مدیران و خبرنگاران پیش از ظهر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران همیشه در خط مقدم روشنگری جامعه و کشور بوده اند و امروز نیز در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان در خط اول جبهه قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت مبارزه و تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد: هیچ کسی در عصر کنونی نمی تواند جامعه ای را بدون رسانه تصور کند، زیرا رسانه به جزو لاینفک هر جامعه ای تبدیل شده است و همین امر باعث اهمیت رسانه ها گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: امروز نقش رسانه ها در جامعه بسیار بااهمیت و تاثیرگذار است، لذا باید برای پاسداری از آرمانهای این نظام و نیز حفظ منافع ملی حوزه رسانه را تقویت کنیم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha