جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ترامپ وقتی آمد گفت در ایران چند قدرت است که باید برای ضربه زدن به آن برنامه ریزی کنیم، اما این شش مؤلفه اقتدار و شکست ناپذیری ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در یادواره شهدای منطقه ییلاقی آرتد بخش شهمیرزاد از توابع مهدی‌شهر، به میزبانی حسینیه شهدای این منطقه، با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم، مانیفست و منشور گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی بیش از پیش به تربیت نیروهای انسانی و قرآنی در طراز انقلاب اسلامی نیازمندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با بیان اینکه امام زمان(عج) برای اداره حکومت مهدوی به تعداد زیادی از یاران نیاز دارد، تصریح کرد: ۳۱۳ یاری که برای امام زمان(عج) مطرح شده است، فرماندهان و حاکمان دنیا هستند و حکومت ایشان جهانی است، جهان در سیطره امام زمان(عج) خواهد بود و مسجد کوفه مرکز حکومت امام زمان(عج) خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۱ شهید عشایری استان سمنان، در دامن مادرانی تربیت شدند که درس از مکتب حضرت زینب(س) و زهرای مرضیه(س) گرفتند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، توطئه‌ها و برنامه‌ریزی های زیادی را برای عفت زدایی و غیرت زدایی و حیا زدایی از جامعه اسلامی کرده اند؛ آنان به زعم خودشان برنامه ریزی کرده بودند تا ۲۰۲۵ زن و مادر ایرانی هیچ اعتباری در خانواده نداشته باشد و گفتند که نیاز نیست برای فروپاشی بنیان خانواده در ایران اسلامی بمب بفرستید، دامن‌های کوتاه کفایت می کند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با تاکید بر لزوم الگو برداری و نقش مادران شهدا به عنوان الگوی امروزی برای دختران و مادران امروزی خاطرنشان کرد: مادران شهدا اسوه های امروز جامعه ما در بحث حیا و عفت هستند، متاسفانه امروز در برخی از شهرهای کشور مشاهده می کنیم که دخترانی که همراه مادر و پدر و برادر هستند و اصلا حیا و عفت ندارند و اینکه خانواده نیز نسبت به این نوع از حجاب ناموس خود بی تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه در برخی از چیزها تحریم نیستیم اما هزینه‌های چادر و لباس هایی که حیا دارد که را گران کردند،گفت: سبک زندگی ما در حال غربی شدن است و اصلا حواسمان نیست؛ از دامن زن مرد به معراج می‌رود و مادرانی نظیر مادران شهدا هستند که منجر به تربیت شهید می شوند، تربیت یک دختر برابر با تربیت هفت پسر است و بحث حیا و عفت مسئله مهمی است و مطرح است که اگر گناهی اتفاق افتاد شروعش از زن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با اشاره به روایت پیامبراکرم(ص) که فرمودند «جامعه ای که دختران و زنان آن جامعه در طراز قرآنی قرار گیرند و عفتشان حفظ شود آن جامعه گلستان است»، افزود: الگوگیری برخی از بانوان جامعه از سلبریتی‌ها باید تبدیل به الگوگیری از مادران شهدا شود، متاسفانه امروز دشمن به دنبال قبح زدایی از برخی از ارزش ها شده است و به عنوان مثال در بحث قبح زدایی از طلاق، شاهد برگزاری جشن طلاق هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عناصری دارد که دشمنان ما بهتر فهمیدند، گفت: ترامپ وقتی آمد گفت در ایران چند قدرت است که باید برای ضربه زدن به آن برنامه ریزی کنیم؛ اولین عنصر قدرت ایران اسلامی،انسجام ملی است؛ یعنی مردم، مردم پای انقلاب هستند و در صحنه های انتخابات و راهپیمایی حصور دارند و دومین عنصر قدرت و اقتدار ایران جوهره انقلابی مردم است، مردمی که دشمن معتقد بود عرضه تولید یک سیم خاردار هم ندارند، اما امروز زیر ساخت‌ها و موشک‌هایی که ساخته می شود به دستان توانمند همین مردم است و استقامت در برابر دشمن یعنی جوهره انقلابی مردم.

حجت الاسلام حسینی دیباجی، با اشاره به اینکه سومین مولفه قدرت ایران اسلامی، رهبری مقتدر و سیاس و باهوش و زیرک است، افزود: بعد ۴۰ سال، ژاپن از نظر تکنولوژی از ما جلوتر است اما اقابالاسرش و بزرگش امریکا است و ۴۰ سال امریکا بدون اجازه نمیذاشت ژاپن اب بخورد و ژاپن را به ایران فرستاد، ما مثل ماهی درون آب هستیم و قدر آب را نمی‌دانیم، کشورهای دیگر خوب می‌دانند، حضرت اقا وقتی جواب نامه‌ ترامپ را نداد، کشورهایی مثل روسیه و... وقتی دیدند لذت بردند و به وجد آمدند وقتی این‌ صحنه را دیدند.

وی با بیان اینکه تا پیش از این کسی جرئت نمی کرد به امریکا بگوید بالای چشمش ابروست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، ابرقدرتی آمریکا را درهم شکست و وقتی پهپاد آمریکایی را زدیم، با زدن پهپاد ایران اسلامی بیش از پیش عزت پیدا کرد و الان خود روس ها و چینی‌ها اعلام کردند که ما حاضریم تا ۲۵ سال آینده نفت شما را بخریم و این یعنی عزت ایران و اقتدار و عظمت رهبری؛ امروز پالایشگاه‌ها و فرودگاه‌ها و بسیاری از زیرساخت‌ها توسط همین خادمین مردم در سپاه انجام شده است که این ها نمایانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با بیان اینکه چهارمین مولفه اقتدار ایران اسلامی، قدرت منطقه ای ایران و نفوذ معنوی ایران در منطقه است،گفت: عربستان در باتلاق یمن گیر کرده و دست و پا می‌زند و به ایران می گوید من را نجات دهید، رهبری فرمودند سوریه باید بماند و ماند، دشمنان داعش را بر علیه انقلاب درست کردند،اما داعش مفتضحانه از بین رفت و در هرجایی که در منطقه بخواهد نشستی برگزار شود تا ایران نباشد به نتیجه نمی رسد و این نفوذ معنوی ایران است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود و ایجاد شده از سوی دشمنان گفت: بله آقاشدن هزینه دارد، ژاپن آقا نیست و نوکر است، ممکن است مثل ژاپن در تکنولوژی پیشرفت نداشته باشیم ولی اقای خودمان هستیم، متاسفانه آدم های دزدی در ممکلت که البته کم هم هستند به واسطه ضعف مدیریت دولتی، سبب شده تا این افراد مسئولیت بگیرند تا به جان اقتصاد بیفتند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی، با اشاره به پنجمین ویژگی اقتدار ایران اسلامی افزود: قدرت دفاعی و این ظرفیت‌های دفاعی که ساخته دستان توانمند جوانان این مملکت و تهرانی مقدم‌هاست یکی از مولفه های اقتدار ماست، با تولید موشک بالستیک امروز روی دست تمام قدرت‌ها زدیم، فقط برخی از کشورها هستند که دارند اما بسیاری از کشورها را امریکا به آنان اجازه نداده است. ما سلاح خون شهدا را داریم و این‌ها درس‌هایی از شهداست.

وی با اشاره به ششمین مولفه اقتدار ایران اسلامی گفت: قدرت انژری و ظرفیت‌های انتقال انژری (ذخایر و معادن موجود و صادرات نفت و گاز) ششمین مولفه اقتدار ماست و ما دومین صادر کننده گاز به دنیا هستیم اما مدیر اجرایی قوی نداریم، نگوییم رهبر چرا کار نمی کند، رهبری مسئولیت کلی نظام را بر عهده دارد،اما رئیس جمهور و نماینده های مجلس و شوراها این‌ها اجرایی هستند و بیش از ۹۰ درصد قدرت اجرایی در دستان این‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha