شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای اداری کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ایجاد اشتغال دغدغه اصلی مردم کردستان است، لذا انتظار داریم دولت و سیستم قضایی کشور در این امر ما را یاری کنند تا شاهد کاهش آمار بیکاری و ناهنجاری در این استان باشیم و بتوانیم زمینه و بستر جذب سرمایه گذاران را مهیا کنیم.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در جلسه شورای اداری کردستان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: کردستان دارای ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف است، لذا برای به فعلیت رساندن این ظرفیت ها نیازمند حمایت قاطع سیستم قضایی از سرمایه گذاران در این استان هستیم.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال دغدغه اصلی مردم کردستان است، لذا انتظار داریم دولت و سیستم قضایی کشور در این امر ما را یاری کنند تا شاهد کاهش آمار بیکاری و ناهنجاری در این استان باشیم و بتوانیم زمینه و بستر جذب سرمایه گذاران را مهیا کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان  ادامه داد: نباید فراموش کرد که کارهای بزرگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان انجام گرفته است، ولی با این وجود برای به سرانجام رساندن این برنامه های کلان و بزرگ در استان نیازمند همکاری و تعامل دولت هستیم.

عضو خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در برخی از شاخصه های توسعه وضعیت کردستان نسبت به برخی از استانها بهتر است، ولی با این وجود هنوز زمینه جذب سرمایه گذاران در این استان مهیا نشده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از دولت و دستگاه قضا انتظار داریم که مسیر توسعه و پیشرفت را در استان کردستان همواره تر نمایند تا بتوانیم این خطه را به یکی از قطب های اقتصادی مهم کشور تبدیل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha