سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فرقه ضاله بهائیت

حوزه/با هدف روشنگری و تببین نحله های کاذب و دروغین از جمله فرقه ضاله بهائیت، بیش از یکصد مقاله علمی و خواندنی پیرامون این فرقه دروغین در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه »،  پایگاه اطلاع رسانی عرفان بیش از یکصد مقاله را پیرامون فرقه ضاله بابیه و بهائیت عرضه کرد.

از جمله این مقالات علمی می توان به؛ «تاریخ پیدایش و پدید آورنده بابیه»، «ریشه اندیشه های بابیت و بهائیت در انحراف حروفیه و نقطویه»، «الگوگیری از حروفیه»، «احکام علی محمدباب در کتاب بیان»، «الگوگیری از مدعیان مهدویت»، «یحیی نوری – صبح ازل»، «طاهره قرةالعین»، «ازدواج در بهائیت»، «آتش بس با شیطان»، «قدم اول در خاتمیت»، «توحید در بهائیت»، «احکام جدید برای قرن جدید 1 و2»، «ایدئولوژی بهائیت»، «آمریکا حامی بابیت و بهائیت»، « باب کیست؟»، «از ذکریت تا بابیت»، «امی بودن»، «جایگاه زن در بهائیت» اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: «چرایی حمایت رژیم صهیونیستی از شوقی افندی»، «دلیل تقریر بر اثبات پیامبری در بهائیت از ادعا تا واقعیت»، «دعوت به تحری حقیقت از ادعا تا واقعیت»، «ترویج رباخواری در احکام فرقه بهائیت (نقد و بررسی»، «پیامبر منکر نبّوت خویش»، «پیشتازی بهائیت در کشف حجاب زن ایرانی»، «برخورد بهائیت در خصوص عاملین به تحری حقیقت»، «به بهانه ایام ماه خاص در بهائیت (شهرالعلاء بهایی)»، «بهاءا... و حلال دانستن زبان برای میرزا یحیی نوری»، « برخی از احکام عجیب تر از عجیب بهائی»، «انحرافات حوزه مهدویت»، «احمد الحسن از ادعای بابیت تا همراهی با اپوزیسیون»، «بهائیت، گذشته و اعتقادات کنونی و نقد جدی آن ا و 2»، «نقد و بررسی اصول اعتقادی بهائیت» از دیگر مطالب خواندنی این بخش می باشد.

همچنین مخاطبان پایگاه دارالعرفان با مراجعه به این بخش می توانند عناوینی همچون؛ «عقاید و باورهای بهائیان»، «اصول بهائیت»، «ادّله رد بهائیت»، «مسلک بابیه و بهائیه»، «پیش بینی غلط عبدالبهاء»، «سید کاظم رشتی»، «روابط مرموز شوقی افندی و دولت غاصب صهیونیستی»، «حکم ازدواج با محارم در بهائیت»، «بابت اولین پیغمبر صاحب توبه نامه»،« بهائیت رباخواری یا تعدیل معیشت»، «شیخ انصاری و تکفیر حسینعلی نوری» را مورد مطالعه قرار دهند.

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی و مطالعه این مجموعه ارزشمند به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند:

http://www.erfan.ir/farsi/article/lists/9933

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha