جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین از برگزاری دومین دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید حوزه استان، به مدت سه روز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) خبرداد.

 حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین از برگزاری دومین دوره دانش افزایی  پژوهشی اساتید حوزه استان به مدت سه روز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) خبرداد و گفت: این دوره با هدف ارتقا علمی وپژوهشی حوزه علمیه استان و با ارائه کارگاهی، توسط حجت الاسلام علی زینتی از اساتید  حوزه علمیه قم به ارزش 27 ساعت به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در مرحله اول دوره دانش افزایی ،فنون ومهارت های پژوهشی به اساتید آموزش داده شد و مرحله دوم با هدف آموزش نگارش علمی و مشاوره ای و پژوهشی در پایان شهریور ماه برگزار خواهد گردید.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین همچنین در جمع اساتید شرکت کننده در دوره دانش افزایی، ورود به عرصه های علمی مورد تقاضای نظام و جامعه اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی را از رسالت اصلی فضلا و فرهیختگان حوزه برشمرد و با توجه به گستردگی نیازها و تقاضاها، خواستار تلاش مضاعف و جهادی اساتید شد.

یادآوری می شود، دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید حوزه علمیه قزوین از امروز دوم شهریور آغاز شد و تا پنجم شهریور ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha