سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر بر ضرورت رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه از سوی دولتمردان و مدیران کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به این که در طول چهار دهه اخیر خدمات ارزشمندی از سوی دولت های مختلف به مردم ارائه شده است، افزود: در شرایطی که دشمن تلاش می کند دستاوردهای انقلاب را ناچیز جلوه دهد، این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح این خدمات ارزشمند است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که خدمت به مردم یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات مردم استفاده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه باید در اولویت نخست برنامه های مسئولان قرار داشته باشد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره دغدغه رسیدگی به امور محرومان جامعه را داشته و دارند و این رویکرد باید مورد توجه ویژه مسؤولان باشد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان کشور دارند، خاطرنشان کرد: همه دغدغه مدیران و مسئولان کشور باید خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه تحریم ها موجب فشار اقتصادی بر مردم شده است، گفت: این مسؤولان هستند که با مدیریت صحیح می توانند از مشکلات اقتصادی عبور کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت مبارزه جدی با فساد در کشور تأکید کرد و گفت: نباید برخی ها با عملکرد نادرست خود موجب خدشه دار شدن چهره کشورمان شوند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهربا اشاره به این که برقراری عدالت یکی از مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی است، بیان داشت: این وظیفه مسئولان است که عدالت حقیقی را در سطح جامعه با توزیع برابر امکانات ایجاد کنند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مردم از برخی ناعدالتی ها در سطح کشور گلایه دارند، گفت: باید همه توان مسئولان و مدیران کشور در جهت برقراری عدالت واقعی در میان اقشار ضعیف و محروم جامعه به کار گرفته شود.

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود بر ضرورت حمایت دولت از تولید داخل تأکید کرد و افزود: تقویت تولید داخل موجب رشد اقتصادی کشور و کمرنگ شدن اثر تحریم ها خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha