جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرمانده انتظامی فارس

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: قد علم کردن چند اراذل و اوباش را نمی‌پذیریم، نمی‌گذاریم قمه کسی بالا رود و مردم را مورد آزاد و اذیت قرار دهند، دستی که برای آزار مردم بالا رود باید همان بالا قطع شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین طاهری تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در مشکلات احتیاج به یک کشتی نجات داریم، اظهار داشت: کشتی نجات ما نیز امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هستند.

وی با تاکید بر اینکه علما و امامزادگان(ع) نیز برای ما همان کشتی نجات هستند، افزود: هنگامی که به این مکان مقدس می‌آییم و دست به دامان امام زاده‌ها می‌شویم می خواهیم از مشکلات بگذریم و به کشتی نجات برسیم.

 فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: در سالی که قم بودم نیز خدمت مراجع تقلید و علما می رفتم، چراکه نصیحت و دعای آنان را در اجرای هر چه بیشتر فعالیت ها نیاز داشتیم.

وی در ادامه مشکلات محله آستانه را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: اگر کلانتری در این منطقه مستقر شود، رفت و آمد ماموران انتظامی نیز تا حدودی موجب امنیت در این منطقه می‌شود.

سردار حبیبی بیان داشت: با توجه به اینکه هزینه جرم پایین است و 26 سازمان نیز درگیر این موضوع هستند در این راستا نیاز به تلاش و هماهنگی همه سازمان های مسئول برای کاهش وقوع جرم  می باشد.

فرمانده  انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه خانه‌های مخروبه‌ای که در اطراف حرم ها وجود دارد و مشکلات انتظامی و ترافیکی هم برای ساکنین ایجاد می کند باید با همکاری سازمان های متولی  جمع اوری  و بازسازی شود، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات و معضلات برطرف شود باید انقلابی و جهادی کار کرد، جمع کردن چند اراذل که کاری ندارد.

وی در پایان ابراز کرد: قد علم کردن چند اراذل و اوباش را نمی‌پذیریم، نمی‌گذاریم قمه کسی بالا رود و مردم را مورد آزاد اذیت قرار دهند، دستی که برای آزار مردم بالا رود باید همان بالا قطع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha