جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سعید ارجمندفر

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص) گفت: بی شک حمایت از هنر متعهد و انقلابی، از جمله رسالت های مهم مدیران و مسئولان فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: اگر می خواهیم که از طریق فرهنگ و هنر به کشور و نظام مقدس اسلامی خدمت کنیم، می بایست بیش از هر چیز از هنر متعهد و انقلابی به حمایت بپردازیم و به تبع این مهم، هنرمندان انقلابی و متعهد و دلسوز را نه صرفاً در شعار بلکه در مقام عمل، مورد حمایت جدی قرار دهیم.

وی افزود: اهمیت این موضوع به خصوص در گام دوم انقلاب بیش از پیش خود را نشان می دهد، چرا که یکی از ابزارهای مهم دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی در جامعه، هنر و فرهنگ است.

عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب همچنین بیان داشت: متاسفانه در طول چهار دهه پس از انقلاب در برخی عرصه ها از هنر متعهد و انقلابی و هنرمندان دلسوز و دغدغه مند، حمایت لازم به عمل نیامده و یا این حمایت ها به نوعی کمرنگ بوده که لازم است در دهه پنجم انقلاب، این نقیصه جبران شده و زمینه مساعد به منظور تقویت هنر انقلابی و دینی و حمایت از هنرمندان این عرصه فراهم گردد.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی و با توجه به عرصه های نوینی که رسانه ها و هنرهای تصویری و صوتی و پویا در اختیار ما قرار داده باید هر چه بهتر و بیشتر زمینه تحقق هنر اسلامی و انقلابی را فراهم کنیم و در ضمن به نیازهای جامعه امروزی از بُعد جهانی  توجه کنیم چرا که امروز در دنیا، عرصه قدرت نمایی و تاثیرگذاری ویژه رسانه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین ارجمندفر گفت: ما باید پیام انقلاب و آموزه های تبیین شده از سوی امام و رهبری را در گستره جهانی با تاکید بر ابزار مهم هنر و رسانه به بهترین شکل رواج دهیم و طبعاً در این راستا می بایست با وجود همه مشکلات و کمبودها و دشمنی ها، انقلابی و جهادی عمل کنیم و قطعاً خدای متعال نیز برکت و عنایت خاص خود را به فعالیت مخلصانه ما خواهد داشت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha