شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 862596
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
طرح شميم حسيني

حوزه/ خیمه معرفت در نخستین روز از ماه محرم الحرام، در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، خیمه معرفت در نخستین روز از ماه محرم الحرام، عصر امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی و دبیر جامعه روحانیت شیراز، در حرم مطهر ُسید علاءالدین حسین(ع) افتتاح شد.

حجت الاسلام رحیم صفری، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح خیمه معرفت، اظهار داشت: خرفه معرفت برای نهمین سال متوالی در حرم مطهر سید علاءالدین حسین برپا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این غرفه خدمات فرهنگی و مشاوره ای را به زائرین، مجاورین و عزاداران حسینی ارائه خواهد کرد، افزود: مشاوره خانواده، ازدواج، زناشویی، تحصیلی و پاسخگویی به سوالات شرعی از جمله دیگر بخش هایی است که در این غرفه ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه غرفه شمیم حسینی به مدت 11 روز ارائه خدمات خواهد داشت، تصریح کرد: 30 غرفه شمیم را در سطح استان خواهیم داشت که امروز شاهد افتتاح نخستین در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) خواهیم بود که به همت اداره اوقاف و امور خیریه و ادره تبلیغات اسلامی استان فارس برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha